FAQ

FAQ

 

Hvad er Kompletti.dk?

Kompletti er en webshop der forhandler både til erhverv og privat. Kompletti ejes af møbelfirmaet Furn and Friends ApS

 

Findes der en fysisk butik?

Nej, Kompletti er udelukkende en webbutik, vi er dog igang med at opføre et showroom

 

Hvor lang garanti er der på møblerne?

Der er min. 2 års garanti på alle vores møbler, men da vi samarbejder med forskellige forhandlere, vil garantien kunne variere fra produkt til produkt.

 

Hvor lang leveringstid er der?

Det kan variere fra produkt til produkt. Varer der er markeret med ekspreslogoet vil kunne afsendes samme dag som orden bekræftes. Vores forventede leveringstid vil fremgå af den valgte vare.

Hvordan leveres min vare?

Vores varer leveres altid med fragtfirma. Når du bestiller din vare, booker vi fragtmanden, der afhenter varen på vores lager, og kører den ud til dig. Hvis din bestilte vare ikke er markeret med ekspresslogo, vil vi bestille varen hjem, og så snart vi modtager den, vil vi sende den afsted til dig. Du vil modtage en mail, når din vare afsendes fra vores lager.

Hvad gør jeg hvis der er skader på varen?

Er der fejl eller mangler ved en vare ombyttes, repareres eller refunderes varen. Når du modtager din vare, opfordrer vi til at du efterser den før fragtbrevet kvitteres. Evt. skader bedes noteres på fragtbrevet og bekræftes af chaufføren ved leveringen.  Du kan læse mere om reklamationer her.

 

Hvad gør jeg hvis jeg ikke har fået alle de varer jeg bestilte?

Du skal altid sikre dig at fragtbrevet stemmer overens med de varer du har fået udleveret. Er dette ikke tilfældet, skal du kontakte fragtmanden via det telefonnummer der er på fragtbrevet.

 

Kan jeg returnere mine varer?

Der er forskellige regler for private og erhvervskunder. Du kan læse mere om returnering og fortrydelse her.

 

Klagevejledning

Vi håber selvfølgelig vi altid kan finde en løsning sammen, men vi vil gøre dig opmærksom på at alle EU borgere har mulighed for at indsende en klage over deres online handel. Det kan du gøre her.

 

FAQ er senest opdateret d. 11.07.2019